سایت حمایت ازشهدا وفدائیان رهبر

خوش امدید دوستان امیدوارم ماراهمراهی کنید،،،09380945699

خوش امدید دوستان امیدوارم ماراهمراهی کنید،،،09380945699

سایت حمایت ازشهدا وفدائیان رهبر

آدرس سایت فدائیان رهبر

Fadaeianrahbae.blog.ir

شماره های تماس:📞09380945699_

📧آدرس ایمیل:ahmadsaadat8080@gmail.com
🌹
تازنده ایم،رزمنده ایم
🌹❤️یاصاحب الزمان عج❤️🌹
ادرس کانال تلگرام : @zohur96

بایگانی
نویسندگان
پیوندهای روزانه

زندگی زیبای رهبر

يكشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۸ ب.ظ

م هست سال 84 که برای ارائه گزارش عملکرد یکساله خدمت آقا رسیدم، یکی از موضوعاتی که مطرح کردم بحث کمیسیون اسرا بود چرا که مدیریت این کمیسیون -که شهید نظران آن را بر عهده داشت- با این دفتر بود.به ایشان عرض کردم حالا که همه اسرا رفته‌اند، ما قصد داریم اسناد و مدارک آنها را سازماندهی کنیم.حضرت آقا در آن جلسه به اندازه یک صفحه مطلب فرمودند که شد منشور ما برای انجام این کار و ما تا سال 90 به مدت 6 سال بر روی آن کار کردیم که امروزه این اسناد و مدارک در بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس بایگانی شده است و یکی از اقدامات بسیار مهم است که در آن حدود 900 موضوع وجود دارد و تمامی مطالب در خصوص اسرا جمع شده و به صورت دیجیتال درآمده است.

ما در این پروژه با بیش از هزار و دویست افسر و درجه‌دار درگیر در نگهداری 70 هزار اسیر عراقی -که تعداد آنها بیش از 7 لشکر می‌شد- مصاحبه کردیم و خاطرات آنها ضبط و تدوین شده است. ما حتی مسائل مربوط به اسرای ایرانی را هم که آقای ده‌نمکی بر روی آن کار می‌کرد از ایشان خریدیم و سازماندهی کردیم.

حضرت آقا بر روی این موضوع بسیار تأکید داشتند و فرمودند باید کاری کنید تا 300 سال آینده وقتی افراد خواستند به این اسناد مراجعه کنند، بدانند که ما با اسرای عراقی چطور ر

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۵
احمدرضا سعادت نیا

زندگی رهبر

نظرات  (۱)

بهترین سایت دنیا

تشکرازاقای سعادت نیا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی